Kampania reklamowa Aster

1 października br. rozpoczyna się kampania reklamowa Aster

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

1 października br. rozpoczyna się kampania reklamowa Aster, która potrwa do połowy grudnia br. Działania zostały zaplanowane w dwóch etapach.

Pierwszy etap promuje wizerunek marki Aster jako lidera usług zintegrowanych na rynku warszawskim ze szczególnym naciskiem na usługi cyfrowej telewizji kablowej i szerokopasmowego dostępu do Internetu. W ramach kampanii eksponowane są podstawowe cechy usług ASTER, które odróżniają je od ofert innych operatorów. Ponadto w kampanii po raz pierwszy wykorzystano nowy selling line ASTER W kontakcie ze światem. Media wykorzystane w tym etapie to reklama zewnętrzna (frontlighty i citilighty), reklama kinowa (w kinach Cinema City zlokalizowanych w największych centrach handlowych Warszawy) oraz reklama internetowa (brand mark oraz linki w wyszukiwarkach)

Drugi etap kampanii, który rozpocznie się z końcem października będzie miał charakter sprzedażowy. Na tym etapie działań reklamowych ASTER wykorzysta reklamę internetową (intrestitial, mailing targetowany, link w wyszukiwarkach) i prasową (Gazeta Stołeczna, Co jest grane, Fakt i Metropol).

Grupą docelową jesiennej kampanii ASTER są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 - 55 lat, z wykształceniem wyższym lub średnim.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, natomiast media zaplanował MediaConcept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"