Kampania reklamowa nowego dziennika Agory

Maruszeczko i Sieradzki pracują dla nowego dziennika Agory.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Duet kreatywny Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki przygotowuje kampanię reklamową dla nowego dziennika Agory. Według zapowiedzi pierwszy numer pisma - które będzie autorskim projektem Agory - ma pojawić się jeszcze w tym roku. Maruszeczko i Sieradzki pracują w branży reklamowej od 1991 roku. Są laureatami wielu prestiżowych nagród, w tym Kreatury, Złotych Orłów, a także festiwali Crackfilm i Golden Drum.

Kampania reklamowa poprzedzająca debiut nowego dziennika Agory ma być intensywna i objąć wszystkie dostępne masowe media: telewizję, prasę, outdoor i internet. Zarówno pod względem różnorodności, jak i zasięgu kampania ta będzie porównywalna z kampaniami reklamowymi wprowadzającymi nowe tytuły na rynek prasy - poinformowano w komunikacie prasowym.

- Szczegółów dotyczących kampanii na tym etapie nie ujawniamy, ponieważ mogą stanowić o naszej przewadze konkurencyjnej - powiedziała nam Urszula Szwed-Strych, Dział Komunikacji Korporacyjnej Agory.

- Formuła nowego dziennika nie jest wzorowana na żadnym polskim ani zagranicznym tytule, dlatego potrzebowaliśmy wyjątkowo kreatywnego podejścia do sposobu jego reklamy. Wybraliśmy duet Maruszeczko i Sieradzki, bo są oni jednym z najbardziej twórczych zespołów, a ich projekty od początku odpowiadały naszym wyobrażeniom i oczekiwaniom - skomentował wybór duetu kreatywnego Wojciech Fusek, wydawca nowego dziennika Agory.

Andrzej Maruszeczko i Robert Sieradzki byli założycielami agencji Ad Fabrika odpowiedzialnej za wprowadzenie i relaunch takich marek jak Idea, POP, Sonda, Turek, Cukiernia Mistrza Jana, Herbapol, Garden, "Przekrój". Odpowiadali za kreację i współtworzyli sukces na polskim rynku wielu znanych marek, takich jak Mobil 1, Mercedes, Red Bull, Reuters, British Petroleum, "Viva", Inka, Efferalgan, 10.5, Samsung, Tetley, Fortis Bank, Blend-a-Med, Olmeca Tequila, Tetley i "Avanti".

Nowy dziennik przygotowywany przez Agorę będzie opierał się na historiach ludzi. "Jeśli ktoś jest interesujący, ma coś ciekawego i ważnego do powiedzenia, to opowiemy o nim czytelnikom" - mówi Jerzy B. Wójcik w wywiadzie udzielonym wortalowi Wirtualnemedia.pl. - "Pokażemy co robi, jaki jest, jakie ma zdanie na ważne tematy."

Agora utrzymuje informacje o nowym dzienniku w tajemnicy. Do tej pory nie ujawniono tytułu gazety. Wiadomo jednak, że dziennik nie będzie miał formy bulwarowego tabloidu. Przez wydawców określany jest jako popularna "gazeta środka". Ma poruszać tematy ważne dla kraju i świata w dynamiczny, przejrzysty i rzetelny sposób. Nie będzie posługiwał się schematami znanymi z tabloidów, takimi jak wymyślone tematy czy wchodzenie "do kuchni" znanym osobom. Nie będzie epatował grozą i skandalem, ale też nie będzie unikał tematów trudnych, niewygodnych lub kontrowersyjnych.

Jerzy B. Wójcik przyznaje, że nowe pismo nie będzie gazetą polityczną. Wbrew pogłoskom, nie będzie też podobne do bezpłatnego "Metra". W redakcji pisma pracują dziennikarze z "Gazety Wyborczej", z gazet konkurencyjnych krajowych i regionalnych. Najważniejszym przykazaniem, jakie dostają, jest "pisać prawdę i pisać ciekawie".

Według nieoficjalnych informacji codzienny nakład pisma ma wynosić około 1 miliona egzemplarzy. Dziennik trafi do sprzedaży prawdopodobnie w listopadzie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online