Do 10 lipca reklamy Paprini Pikantnego będą się pojawiać w najbardziej poczytnych tytułach prasy kobiecej (Claudia, Twój Styl, Olivia, Viva, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, Elle, Tina) i tygodnikach opinii (Newsweek oraz Wprost), czytanych chętnie przez młodych, nowoczesnych, przedsiębiorczych, energicznych ludzi: zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Dzięki prasie kampania zyska niezwykle szeroki zasięg, ale prawdziwie gorąca i bardzo dynamiczna promocja zapowiada się w Sieci. Reklamy Paprini będą emitowane poprzez największe portale. Charakterystyczny wirek Paprini pojawi się na komunikatorze Gadu-Gadu i Tlenie oraz portalach:
- Onet (strona główna, Gala, Horoskopy, Kartki, Na wspólnej, Pejzaże, Rozmowy, Rozmowy w toku, Rozrywka, Uroda, Wycieczki, Zdrowie, Forum-medycyna, Forum-ludzie, Katalog-zdrowie);- Ad.net (pakiet kobiety); - Edulandia.pl;- Naj.pl;- Viva.pl;- Przyjaciółka.pl;- Vat.pl;- Vipnews.pl;- Claudia.pl;- Kuchniaonline.pl;- Rodziceonline.pl;- Twojedziecko.pl;- Dieta.pl;- Uroda.pl;- Pani.pl;- Gala.pl;- Oferty.net;- Bizz.pl;- Glamour.pl;- Focus.pl;- Mediweb.pl.

Za kreację kampanii odpowiedzialne jest QST Konsorcjum Marketingowe, miniserwis internetowy stworzyła agencja Prograf Interactive, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.











