Kampania reklamowa telefonu SGH-X100

Rozpoczęła się właśnie kampania promocyjna telefonu SGH-X100 na polskim rynku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Telefon, mimo iż jest skierowany do masowego odbiorcy zawiera wszystkie elementy telefonów z wyższej półki. Stylowy design jest oparty na ciekawej bryle oraz kolorach granatowym i srebrnym. Waga 83 gramy oraz wielkość jedenaście centymetrów.

Telefon ten zaopatrzony jest w wiele wartościowych funkcji: wyświetlacz z 65.536 kolorami ukazujący tapety NATIONAL GEOGRAPHIC, 40 tonowe polifoniczne dzwonki, JAVA (600 Kb pamięci nieulotnej), 2 gry JAVA, MMS (9 Mb pamięci dynamicznej na grafiki i dzwonki), GPRS.

Kontynuując udaną współprace z młodą gwiazdą Sylwią Wiśniewska Samsung wykorzystał jej wizerunek do kampanii telefonu SGH-X100. Fotografie do kampanii pokazujące lekkość i łagodność telefonu zostały wykonane w pracowni Piotr Porębskiego.

Kampania będzie trwała w kwietniu, a będzie oparta jest o nośniki 6x3m (Cityboard) oraz citylighty (Clear Channel). Reklamy X100 pojawią się w głównych polskich aglomeracjach:Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Śląsk, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław. Budżet kampanii nie jest ujawniony, lecz wiadomo, ze pojawi się około 1000 nośników.

W kreacji reklamy zewnętrznej pojawi się partner - POLKOMTEL S.A. Prezentujemy jest cena telefonu w sieci PLUS GSM, benefity sieci oraz logo PLUS GSM.

Kreacje pokazujące SGH-X100 pojawią się tylko w prasie branżowej oraz ogólnopolskich dziennikach. Duży nacisk na kampanie PR zaowocował już wieloma publikacjami o X100 w prasie laifstylowej jak Marie Claire, Pani, Gala, CKM, Razem czy Mens' Health. Planowane s± też sesje zdjęciowe w Voyage, Avanti, Playboy.

Kreacja do kampanii przygotowała agencja KREDKA STUDIO. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą