Kampania społeczna "Kromka Chleba"

1 marca 2004 roku Caritas Polska po raz drugi rozpoczęła kampanię społeczną "Kromka Chleba"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania potrwa do 14 marca i jest odpowiedzią na zwiększającą się z roku na rok w Polsce liczbę osób ubogich, bezdomnych i głodnych.

Celem kampanii jest pozyskanie funduszy na pomoc najbiedniejszym oraz uwrażliwienie społeczeństwa na ich problemy. W ten sposób Caritas Polska przy współudziale Caritas diecezjalnych chce wprowadzać w czyn słowa Chrystusa "Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili". Rozpoczynając drugą edycję "Kromki Chleba" liczymy na odzew wielu ofiarodawców, w tym firm i zakładów pracy, które zechcą się podzielić z ubogimi swoimi produktami. W ubiegłym roku kampania przyniosła w sumie 1 950 981,19 PLN. Pieniądze zostały przeznaczone na dożywianie dzieci, pomoc bezdomnym (zwiększenie liczby miejsc w noclegowniach i zapewnienie wyżywienia), aktywizację osób bezrobotnych, dofinansowanie świetlic socjoterapeutycznych, zakup leków.

Licząc na szeroką pomoc mediów mamy nadzieję, że kampania społeczna "Kromka Chleba" pomoże zwiększyć świadczoną przez Caritas pomoc i uwrażliwić ludzi na potrzeby biednych.

Patroni medialni Kromki Chleba to; "Rzeczpospolita", "Polityka", "Forum", "Życie", KAI, "Niedziela", "Gość Niedzielny", "Tygodnik Powszechny", "Przewodnik Katolicki", "W drodze", Radio Plus, "Pani Domu", TVP 3, TV Puls, Redakcja Programów Katolickich TVP, "Puls Biznesu".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online