Kampania społeczna "Szkoła z klasą"

Hasłem "Szkoła z klasą procentuje" rozpoczęła się akcja w ramach kampanii społecznej "Szkoła z klasą" prowadzonej przez Agorę i Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Akcję charytatywnie przygotowała agencja marketing services TEQUILAPolska. Celem prowadzonych działań jest pozyskanie dodatkowych pieniędzy na pomoc dla "Szkół z Klasą" poprzez zachęcenie do przekazania 1% podatku dochodowego na ten cel.

Akcja społeczna "Szkoła z klasą procentuje" potrwa do końca kwietnia br. W ramach akcji TEQUILAPolska opracowała strategię działań oraz główne elementy wizualizacyjne akcji (Key Visuals). Grupę docelową stanowią wszystkie pracujące osoby dorosłe, w wieku 18-65 lat, rozliczające się z fiskusem. Celem działań prowadzonych przez TEQUILAPolska jest zachęcenie do przekazania 1% należnego podatku na akcję Gazety Wyborczej i Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej - "Szkoła z Klasą". Uzyskane w ten sposób fundusze zostaną przeznaczone na rozwijające zajęcia pozalekcyjne.

W ramach akcji TEQUILAPolska przygotowała materiały reklamowe, które przedstawiają dzieci w rolach osób dorosłych (lekarz, kompozytorka, projektant). Specjalnie dostosowane hasła np. mały lekarz - "On będzie Cię leczył" -- informują, że w nieodległej przyszłości każdy z nas będzie korzystał z wiedzy i umiejętności przyszłego pokolenia - warto więc, aby było dobrze wykształcone. Działania prowadzone są na łamach Gazety Wyborczej i czasopism Agory, w radiu Złote Przeboje, a także za pośrednictwem strony internetowej www.gazeta.pl.

"TEQUILAPolska zdecydowała się na wsparcie "Szkoły z klasą", ponieważ w pełni popieramy ten program. Uważamy, że porusza bardzo ważną kwestię poziomu nauczania  w szkołach. Swoich pracowników również zachęcamy do przekazania 1% podatku na ten szczytny cel i cieszymy się, że przez przygotowanie akcji "Szkoła z klasą procentuje" mogliśmy wspomóc realizację tego programu" - mówi Tomasz Grzybowski - Client Service Director TEQUILAPolska.

 "Szkoła z klasą" jest akcją społeczną przygotowaną i prowadzoną od 2002 roku przez Gazetę Wyborczą, fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz portal Gazeta.pl. Honorowy patronat objął prezydent RP Aleksander Kwaśniewski. Program skierowany jest do szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. Obecnie w całej Polsce jest już 5000 Szkół z klasą, a ponad połowa pochodzi z małych miejscowości. Udział szkoły w akcji ma na celu poprawę oferty edukacyjnej szkoły i wywołanie trwałych zmian w jej funkcjonowaniu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"