Kampania wizerunkowa Knorr

Nowa kampania wizerunkowa kostek rosołowych Knorr

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

21 kwietnia w 5 stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4) rusza nowa kampania reklamowa kostek rosołowych Knorr.

Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, a jej celem jest przypomnienie konsumentom całej kategorii kostek rosołowych i bulionowych, które stanowią jeden ze sztandarowych produktów marki Knorr.

Jest to niezwykle dynamicznie rozwijaj±ca się kategoria w ofercie Knorr, oferująca szeroki zestaw różnych wariantów smakowych.

Jako że kostki rosołowe są produktem używanym chętnie zarówno w kuchni tradycyjnej, jak i przez panie domu hołduj±ce kuchni kreatywnej, kampania adresowana jest do kobiet w wieku 20 - 49 lat.

Kreacje stworzyla agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media. Początek kampanii zbiegł się także z wprowadzeniem na rynek opakowań kostek rosołowych Knorr w nowej szacie graficznej.

Kampania potrwa do czerwca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"