Kampania wizerunkowa Roxy FM

Hasłem przewodnim kampanii jest 'Wyjątkowa muzyka, wyjątkowe radio'.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampania wizerunkowa Roxy FM rozpoczęła się 15 lipca i potrwa do końca miesiąca.

Spoty reklamowe słychać na antenie stacji Roxy FM. W promowaniu wizerunku stacji wykorzystano też nośniki outdoorowe (billboardy, citylighty, MMP) rozmieszczone we wszystkich miastach, gdzie obecne jest radio Roxy, a więc w Bydgoszczy, Krakowie, Poznaniu, na Śląsku, w Warszawie i we Wrocławiu. Dodatkowo w Warszawie kampanię wspiera reklama umieszczona na 21 autobusach komunikacji miejskiej.

Kampanię zaplanowała w całości Grupa Radiowa Agora SA. Kreację przygotowała Agencja Reklamowa „Vena Art”.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii