Panasonic Polska i obsługująca go, agencja reklamowa dsk, już po raz kolejny, zaprosiły do udziału w kampaniach radiowych gwiazdy polskiej sceny. Tym razem popularnych i lubianych aktorów – Krzysztofa Kołbasiuka i Wiktora Zborowskiego.
Krzysztof Kołbasiuk wystąpił w reklamie kamer cyfrowych Panasonic. W spociewykorzystano motywy z telewizyjnego serialu “Dom”, w którym aktor kreował jedną zgłównych ról. Kampania jest prowadzona w ogólnopolskim Radio ZET i PR III. Silnedziałania skierowano także na rynek lokalny gdzie wiodącą rolę powierzono sieciom Agory -Złote Przeboje i TOK FM. Aby wzmonić kampanię na rynku warszawskim zaplanowanezostały także emisje w Radio PiN.
Wiktor Zborowski – wielbiciel letniego wypoczynku – zachęca z kolei do udziału wwakacyjnej promocji bezprzewodowych telefonów Dect Panasonic. Każdy, kto w okresiepromocji kupi wybrany model telefonu Dect, otrzyma firmowy, dmuchany fotel – stworzonywręcz - do wygodnego prowadzenia długich telefonicznych rozmów. Lekki, wakacyjnycharakter przekazu podkreśla muzyka. Kampania rozpoczęła się pod koniec czerwca i potrwado połowy lipca. Wiodącym medium w działaniach ogólnopolskich jest Radio RMF.Uzupełnieniem jest kampania w sieci WAWA, Radio Kolor i Radio PiN.

Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja reklamowa dsk. Spotyzostały zrealizowane w warszawskim studio dźwiękowym Efektura.











