Kanał Dizi w ofercie kolejnych operatorów i CDA TV. „Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji”

Emitujący tureckie seriale kanał Dizi w ciągu paru tygodni zadebiutuje w ramach nowej na rynku usługi telewizyjnej CDA TV. Stacja w ostatnim czasie trafiła do oferty kolejnych operatorów. - Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji kanału Dizi w Polsce i obserwujemy spore zainteresowanie tym produktem - mówi Jacek Koskowski, general director sales & distribution Poland w Kino Polska TV.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Kanał Dizi w ofercie kolejnych operatorów i CDA TV. „Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji”

Z początkiem lipca br. Kanał Dizi dołączył do ofert sieci kablowych Tel-Kab Pruszków i Elsat Sileman, od czerwca stację mogą oglądać również abonenci Telewizji Kablowej Hajnówka.

Jak wynika z najnowszych informacji, Dizi pojawi się również w ramach nowej na rynku usługi telewizyjnej CDA TV. Stanie się to wraz z wejściem platformy na rynek, czyli w ciągu paru najbliższych tygodni.

- Intensywnie pracujemy nad budową dystrybucji kanału Dizi w Polsce i obserwujemy spore zainteresowanie tym produktem. Podpisujemy kolejne umowy o współpracy zarówno z tradycyjnymi operatorami kablowymi, jak i nowymi graczami, takimi jak na przykład spółka CDA. Dizi to kanał tematyczny z bardzo popularnymi wśród polskich widzów serialami tureckimi, dlatego jestem przekonany, że jesteśmy skazani na sukces - komentuje Jacek Koskowski, general director sales & distribution Poland w Kino Polska TV.

Obecnie Dizi dociera do ok. 1,1 mln abonentów w Polsce. Kanał jest dostępny w m.in. w ofercie Vectry (Pakiet Złoty) i Multimedia Polska (Pakiet MaxBox).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kino-polska-tv-akwizycje-brak-wyniki-kanal-dizi-tureckie-seriale,7170176128996993a ##

Stacja rozpoczęła nadawanie w czwartek, 1 kwietnia 2021 roku. Dizi jest propozycją skierowaną do miłośników tureckich seriali w Polsce, w ramówce znajdują się produkcje obyczajowe, romantyczne i kryminały, m.in. „Mamy i matki” (oryg. „Analar ve Anneler”), „Imperium miłości” („Kurt Seyit ve Şura”), „W imię sprawiedliwości” („Karadayi”), „20 minut” („20 Dakika”), „Miłość i brudne pieniądze” („Kara Para Aşk”), „Ezel” („Ezel”) oraz „Dziewczyna w czerwonej chuście” („Al Yazmalim”).

Brokrerem reklamowym Dizi zostało Biuro Reklamy TVP, które odpowiada na polskim rynku za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoring i akcje niestandardowe w stacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"