"Już oficjalnie - ruszamy z własnym merchem! W ofercie mamy bluzy (z kapturem i bez), koszulki, skarpety, kubki i całe zestawy. W ubraniach postawiliśmy na jakość i szwalnie w Polsce, a do zakupów dorzucamy gratisy!" – przekazał Kanał Zero na Facebooku.
Póki co w sklepie oprócz odzieży są dostępne kubki z logo Kanału Zero. Najdroższymi produktami jest zestaw trzech t-shirtów za 339 zł oraz bluzy za 299 zł, zaś najtańszym skarpety za 39 zł.

Jesienią ur. Kanał Zero wprowadził do sprzedaży 400-stronicowe czasopismo drukowane "Magazyn Zero". Dotychczas ukazały się jego dwa numery.
Dodatkowe produkty Kanału Sportowego
W przeszłości również Kanał Sportowy, którego współtwórcą i udziałowcem Krzysztof Stanowski był do jesieni 2023 roku, szukał dodatkowych możliwości zarobkowania. Przez ponad rok wydawał drukowany magazyn "Kwartalnik Sportowy", a w swoim sklepie internetowym sprzedawał też ubrania i dodatki.
Przy okazji przydarzyła się duża wpadka. W kwietniu 2022 r. w sklepach Biedronka pojawiły się szklanki i kieliszki Kanału Sportowego. W dniu wprowadzenia asortymentu do sprzedaży w mediach społecznościowych pojawiło się wiele negatywnych wpisów o nim.

Klientom nie spodobało się przede wszystkim to, że na szklankach sprzedawanych w kompletach nie ma żadnego stałego oznaczenia wskazującego na Kanał Sportowy. Na szklankach dodano jedynie nalepki z nazwą kanału, które łatwo się odklejały.
Krzysztof Stanowski przeprosił za tę sytuację. Podkreślił, że Kanał Sportowy bierze za nią w pełni odpowiedzialność. Stanowski wyjaśnił, że naklejki Kanału Sportowego na szklankach z założenia miały się łatwo odklejać, tak jak nalepki z markami standardowych naczyń, przy czym nie przekazano tej informacji odpowiednio dobrze. Stanowski poinformował, że ze sklepów Kanału Sportowego zostały wycofane zestawy szklanek i kieliszków. Pojawiły się jakiś czas później, już w lepszej jakości.











