Kanał Zero ma kolejnego sponsora. Na razie umowa do końca roku

Marka Dafi dołączyła do grona partnerów Kanału Zero. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, umowa obowiązuje do końca roku, jednak strony prowadzą zaawansowane rozmowy dotyczące długofalowej współpracy.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Kanał Zero ma kolejnego sponsora. Na razie umowa do końca roku
Czołówka programu Kanału Zero

"Zainaugurowane w sierpniu działania promują produkty #Dafi, m.in. dzbanki i butelki filtrujące wodę czy saturatory Push-air z linii "Filtruj, musuj, smakuj". Brand uzyska ekspozycję w takich audycjach, jak Siódma Zero Zero, Gatunek Zero czy w programach piłkarskich" – poinformował na LinkedInie Paweł Wilk, head of sales w agencji Arskom, obsługującej Kanał Zero.

Jak mówi nam Paweł Wilk, marka Dafi pojawi się również w programach piłkarskich, takich jak Noc Futbolu czy relacjach po meczach reprezentacji Polski oraz polskich klubów w europejskich pucharach.

– Z jednej strony promujemy Dafi na planszach sponsorskich, L-screenach (lower screenach - red.), czy w social mediach, komunikując przeznaczony dla widzów Kanału Zero rabat na produkty, a z drugiej, dla większego zaangażowania, korzystamy z naszego doświadczenia w obszarze product placementu – np. w Nocy Futbolu były lokowane butelki filtrujące Dafi, obrandowane herbem FC Barcelony, z którą marka współpracuje – wyjaśnia Wilk.

Współpraca dotyczy nie tylko ekspozycji produktów marki, ale zakłada również działania storytellingowe, m.in. na temat historii firmy, jej wartości, planów. Kanał Zero wyemitował już wywiad z prezesem Dafi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska