"Zainaugurowane w sierpniu działania promują produkty #Dafi, m.in. dzbanki i butelki filtrujące wodę czy saturatory Push-air z linii "Filtruj, musuj, smakuj". Brand uzyska ekspozycję w takich audycjach, jak Siódma Zero Zero, Gatunek Zero czy w programach piłkarskich" – poinformował na LinkedInie Paweł Wilk, head of sales w agencji Arskom, obsługującej Kanał Zero.
Jak mówi nam Paweł Wilk, marka Dafi pojawi się również w programach piłkarskich, takich jak Noc Futbolu czy relacjach po meczach reprezentacji Polski oraz polskich klubów w europejskich pucharach.
– Z jednej strony promujemy Dafi na planszach sponsorskich, L-screenach (lower screenach - red.), czy w social mediach, komunikując przeznaczony dla widzów Kanału Zero rabat na produkty, a z drugiej, dla większego zaangażowania, korzystamy z naszego doświadczenia w obszarze product placementu – np. w Nocy Futbolu były lokowane butelki filtrujące Dafi, obrandowane herbem FC Barcelony, z którą marka współpracuje – wyjaśnia Wilk.

Współpraca dotyczy nie tylko ekspozycji produktów marki, ale zakłada również działania storytellingowe, m.in. na temat historii firmy, jej wartości, planów. Kanał Zero wyemitował już wywiad z prezesem Dafi.











