Udział TVN Style w sierpniu br. wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem sierpnia ub.r. o 36,2 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca drugiego na pozycję lidera.
Na pozycję drugą z pierwszej w zeszłym miesiącu spadł kanał TLC, natomiast jego udział zmalał o 3,3 proc. i wyniósł 0,58 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazł się męski kanał TVN Turbo, a jego udział wyniósł 0,48 proc., po wzroście o 20 proc.
Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo, którego udział powiększył się o 50 proc. i wyniósł 0,15 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji ósmej na siódmą.
Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w sierpniu br. także był kanał TVN Style, który jednocześnie zanotował tutaj największy wzrost udziału o 36,4 proc. do 0,90 proc. Na drugim miejscu znalazł się kanał TLC (0,82 proc. udziału, spadek o 3,5 proc.), a trzecie było TVN Turbo (0,81 proc., + 20,9 proc.).

Także w tej grupie największy spadek zanotował kanał Fashion, którego udział nie przekroczył już granicy 0,01 proc.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.











