Średni udział kanału Viva Polska w rynku w listopadzie 2010 roku wyniósł 0,51 proc. i był o 6,9 proc. wyższy niż rok wcześniej. Z kolei udział 4fun.tv poszedł do góry o 26,3 proc., co zapewniło tej stacji wynik na poziomie 0,23 proc.
Dalej uplasowały się Eska TV z 0,06 proc. udziału i Rebel.tv z 0,01 proc. Oba kanały rok wcześniej nie były monitorowane. Ale w porównaniu z październikiem br. Eska TV zanotowała spadek (miała wtedy 0,07 proc.), a udział rockowego kanału Rebel.tv był taki sam.
Wzrost zanotował także kanał rozrywkowy MTV Polska – jego udział w zeszłym miesiącu poszedł o 20,9 proc. do 0,27 proc. Nieduży spadek (o 1,5 proc.) dotknął natomiast stacji komediowo-muzycznej VH 1 Polska - jej wynik to 0,13 proc.
W grupie widzów w wieku 13-29 lat udziały wszystkich stacji były wyższe niż w 4+. Liderująca zestawieniu Viva Polska miała tutaj w listopadzie br. 1,54 proc. udziału po wzroście o 6 proc. Z kolei udział 4fun.tv wzrósł aż o 43,1 proc. i wyniósł 0,67 proc.

Wzrost wśród młodych widzów zanotowała także stacja VH 1 Polska, która w 4+ jako jedyna notowała spadek. Zapewne głównie dzięki wprowadzeniu pasma komediowego Comedy Central Family, którego rok temu jeszcze w jej ramówce nie było, udział tego kanału poszedł do góry aż o 50,8 proc. i wyniósł 0,37 proc.
Najpopularniejszymi pozycjami na antenie Viva Polska w zeszłym miesiącu były pasmo “Power lista” i program “Moja własna gwiazda”, których oglądalność wyniosła odpowiednio 144 tys. i 143 tys. widzów.
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości spółki At Media.











