Przetarg kancelarii premiera podzielony na pięć części.
Część 1 dotyczy realizacji ankiet telefonicznych (CATI) na próbach reprezentatywnych po minimum 1000 wywiadów”. Budżet na tę część wynosi 760,8 tys. zł. Część 2 obejmuje realizację ankiet telefonicznych (CATI) na próbach celowych po minimum 500 wywiadów, a jej budżet to 128,2 tys. zł. Część 3 to realizacja ankiet bezpośrednich (CAPI) na próbach celowych po minimum 500 wywiadów, a jej budżet to 201,4 tys. zł.
Część 4 to realizacja ankiet telefonicznych (CATI) na próbach reprezentatywnych po minimum 1000 wywiadów, stały zestaw zmiennych z budżetem w kwocie 682,7 tys. zł, a część 5 - realizacja badań jakościowych techniką zogniskowanych wywiadów grupowych – FGI oraz techniką wywiadów indywidualnych – ID. Budżet na tę część wynosi 328,9 tys. zł.

Z wybraną firmą kancelaria premiera będzie współpracować 12 miesięcy.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 października.











