Celem kampanii realizowanych przez kancelarię premiera będzie informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Wybrana agencja zajmie się zakupem reklam na Facebooku, platformie X, Instagramie, YouTube, LinkedIn, TikToku, w serwisie Twitch, Pinterest, na platformie Adform, w Google Display Network.
Każda kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych z wykorzystaniem profili KPRM. Kancelaria premiera zakłada realizację 6 typów kampanii, w zależności od ich budżetu: 10 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys. zł, 200 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł.
Czytaj także: potrzebny producent spotów dla KPRM
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok, a budżet przewidziany na współpracę wynosi 1,23 mln zł.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 7 maja.











