Sigma Bis składa odwołanie. Kancelaria premiera unieważnia wybór Euvic Media

Agencja Euvic Media, chociaż wygrała przetarg kancelarii premiera na usługi reklamowe w social mediach, nie będzie dla niej pracować. Odwołanie od decyzji o jej wyborze złożyła Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis składa odwołanie. Kancelaria premiera unieważnia wybór Euvic Media
Donald Tusk, fot. screen z youtube'a

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadziła przetarg na usługi reklamowe w social mediach. Chodziło o zakup reklam w mediach społecznościowych na potrzeby kampanii realizowanych przez kancelarię premiera, m.in. na Facebooku, X (Twitterze), Instagramie, YouTube, Linkedin, TikToku, Twitchu, Pinterest, na platformie Adform i w Google Display Network. 

Celem kampanii w social mediach miało być informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów. Umowa miała zostać zawarta na rok, a budżet wynosił 1,23 mln zł.

Do przetargu zgłosiło się 8 agencji: Sigma Bis, Fabryka Marketingu, Euvic Media, Aplan Media, Interprima, Emerald Media, Ideo Force i Media Group.

KPRM do współpracy wybrała agencję Euvic Media. W odpowiedzi na ten wybór agencja Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU złożyła odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Kancelaria premiera odwołanie uwzględniła i zapowiedziała ponowną ocenę złożonych ofert i wybór zwycięskiej agencji. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą