Trzy firmy zgłosiły się do przetargu Kancelarii Premiera na organizację wydarzeń medialnych na potrzeby organizowanych przez nią kampanii społecznych i informacyjnych.
Są to: Justpoint, Joker i Pro Complex.
Celem kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Wybrana w przetargu firma będzie odpowiadać - przy organizacji wydarzeń medialnych - m.in. za przygotowanie projektu aranżacji miejsca wydarzenia, przygotowanie scenariusza wydarzenia, nadzór producencki, budowę cenografii, nagłośnienie, oświetlenie, obsługę planu, organizację centrum prasowego.
KPRM oczekuje, że firma, z którą nawiąże współpracę będzie dostępna dla Kancelarii Premiera codziennie, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Umowa zostanie zawarta na rok. Budżet wynosi nieco ponad 580 tys. zł.












