Kanye West szuka PR-owca marki Yeezy

Raper i projektant Kanye West poszukuje specjalisty ds. PR, który zajmie się obsługą komunikacyjną autorskiej marki butów i ubrań sportowych Yeezy. Dodatkowo, zatrudniony ekspert miałby się zająć wizerunkiem samego artysty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kandydaci powinni mieć co najmniej 10-letnie doświadczenie w public relations, z czego minimum 5 to praca w jednej z największych amerykańskich agencji PR-owych lub obsługa dużej marki po stronie klienta. Warunkiem koniecznym jest również bardzo dobra znajomość rynków azjatyckich i europejskich - wynika z treści ogłoszenia opublikowanego w serwisie LinkedIn.

Zatrudniona osoba pracowałaby na stałe w biurze w Los Angeles.

Yeezy to marka trampek i odzieży sportowej, która powstaje obecnie we współpracy z Adidasem. Obuwie, sprzedawane pod nazwą Adidas Yeezy Boost, projektuje sam West.

Yeezy jako osobna marka funkcjonuje na rynku od 2009 roku, swoją nazwę zaczerpnęła od przydomka Westa.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji