Z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział TVP 2 w grupie 4+ w czasie nadawania programu wynosi 14,94 proc., co jest wyższym wynikiem od osiąganych przez pozostałe główne kanały. Zajmujący drugie miejsce w tym czasie TVN ma 13,89 proc. udziału i emituje „Na Wspólnej” oraz program „Szymona Majewski Show”. Dalej plasują się: Polsat (10,18 proc., m.in. filmy i Polsat Warsaw Open) oraz TVP 1 (6,85 proc.; m.in. „Hurtownia książek” i Supermodelki”). Udział Dwójki w grupie komercyjnej 16-49 wynosi natomiast 12,81 proc.
Rok temu w paśmie emisji magazynu TVP 2 gromadziła mniej widzów, bo 660 tys., a udział kanału kształtował się na poziomie 13,09 proc. w 4+ i 11,06 proc. w 16-49.
Dane telemetryczne pokazują, że „Smaki czasu z Karolem Okrasą” oglądają głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy małych i największych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

W każdym odcinku magazynu Karol Okrasa wraz z zaproszonymi gośćmi przygotowuje kilka dań. Nawiązują one do smaków, które gotujący znają z dzieciństwa, rodzinnego regionu czy podróży. W programie przedstawiane są też zasady żywienia i dietetyki.
Widownia programu odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu
Profil widowni programu











