Karolina Gilon, podobnie jak inni influencerzy zaangażowani w tę akcję, opublikowała w swoich mediach społecznościowych materiały, w których dzieli się doświadczeniami i opowiada o swoich rytuałach, zachęcając do odwiedzenia Strefy czułości w aplikacji Rossmanna.
– Współpraca z Karoliną Gilon jest częścią naszej kampanii promującej Strefę czułości dostępną w aplikacji Rossmann PL. Strefa czułości, zgodnie z naszą misją, buduje świadomość codziennych rytuałów dbania o siebie i wzmacniania bliskości ze sobą – przekazuje nam Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa Rossmanna.

Rzeczniczka dodaje, że przy wyborze twórców stawiano na różnorodność, ponieważ Strefa jest dla każdego.
– Zależało nam, by w kampanii pojawiły się różne perspektywy i style komunikacji, które pozwolą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Przed nami kolejne odsłony kampanii – precyzuje.
Dodaje także, że na razie Rossmann nie planuje żadnych dodatkowych działań reklamowych z udziałem Karoliny Gilon.











