Karolina Gilon reklamuje "Strefę czułości" Rossmanna

Karolina Gilon dołączyła do grona znanych postaci, reklamujących "Strefę czułości" Rossmanna, dostępną w aplikacji sieci drogerii. Dotychczas w kampanii wzięli udział Marzena Rogalska, Paulina Korol, Marcin Korcz, Grammar Mamma oraz Antonina Zych (Owies i Len).

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Karolina Gilon reklamuje "Strefę czułości" Rossmanna
Screen

Karolina Gilon, podobnie jak inni influencerzy zaangażowani w tę akcję, opublikowała w swoich mediach społecznościowych materiały, w których dzieli się doświadczeniami i opowiada o swoich rytuałach, zachęcając do odwiedzenia Strefy czułości w aplikacji Rossmanna.

– Współpraca z Karoliną Gilon jest częścią naszej kampanii promującej Strefę czułości dostępną w aplikacji Rossmann PL. Strefa czułości, zgodnie z naszą misją, buduje świadomość codziennych rytuałów dbania o siebie i wzmacniania bliskości ze sobą – przekazuje nam Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa Rossmanna.

Rzeczniczka dodaje, że przy wyborze twórców stawiano na różnorodność, ponieważ Strefa jest dla każdego.

Zależało nam, by w kampanii pojawiły się różne perspektywy i style komunikacji, które pozwolą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Przed nami kolejne odsłony kampanii – precyzuje.

Dodaje także, że na razie Rossmann nie planuje żadnych dodatkowych działań reklamowych z udziałem Karoliny Gilon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu