Do obowiązków Kisły należeć będą nadzór nad pracą zespołu sprzedawców i strategów oraz pozyskiwanie klientów, prowadzenie i nadzór merytoryczny wybranych projektów agencji oraz rozwijanie wiedzy z zakresu strategii w gaming marketingu w Gameset.
Dodatkowo Karolina Kisły zaangażowana będzie w reprezentowanie firmy na konferencjach, webinarach i w mediach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gameset-jacek-pyszczek-agnieszka-skuza-dominika-mrowinska-karolina-makuch-krystian-szczepaniak-cezary-sokol-rafal-muskala ##
Do Karoliny Kisły raportować będą Agnieszka Skuza (junior sales manager) i Jacek Pyszczek (sales manager) oraz trzy osoby, które dołączą do zespołu w wyniku prowadzonej aktualnie rekrutacji. Nowa head of strategy będzie bez zmian raportować do Piotra Bombola, chief strategy officera.

Karolina Kisły do Gamesetu dołączyła w 2019 roku, gdzie pełniła kolejno funkcjebBusiness development manager i new business strategist. Ma sześcioletnie doświadczenie w branży gaming marketingu, wcześniej zarządzała influencerami, projektami eventowymi i online oraz kampaniami marek nieendemicznych, które stawiały pierwsze kroki w komunikacji do graczy.
Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego.











