„To był zaszczyt i przyjemność, należeć do zespołu, który @bweglarczyk zbudował w @onetpl. A także wspaniała lekcja dziennikarstwa. W Onecie zostawiam kawał serducha, a wynoszę przyjaźnie na całe życie i ogromne doświadczenie” - napisała na Twitterze Karolina Opolska. Nie zdradziła, gdzie będzie teraz pracować. „Przede mną kolejne ekscytujące wyzwania, stay tuned” - stwierdziła tylko.
W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Opolska mówi jednak więcej o zmianach. - Przechodzę do Collegium Civitas, w którym będę zastępczynią kierownika Katedry Dziennikarstwa i Nowych Mediów, a także koordynatorką projektu Concilium Civitas. To doroczny zjazd profesorów związanych z Polską wykładających na prestiżowych uczelniach na całym świecie – tłumaczy.

Collegium Civitas to warszawska uczelnia prywatna. Kierownikiem Katedry Dziennikarstwa i Nowych Mediów jest Jacek Żakowski.
- Oprócz tego prawdopodobnie będę tworzyć podcasty. Na pewno wideocast w Sekielski Brothers Studio, ale prowadzę też rozmowy z innymi miejscami – mówi Opolska.
Czytaj też: Sekielscy kończą prace nad filmem o SKOK-ach
Skąd taka zmiana? - Po 17 latach pracy na wysokich emocjach w newsach, pobudek o 5 rano, pozostawania w wiecznej gotowości, bo coś może w każdej chwili się wydarzyć, trzeba stawiać program specjalny, organizować debaty, rozmowy, komentarze, jestem trochę zmęczona. Więc nadszedł ten moment. Bez żadnych żali – zastrzega dziennikarka. - Muszę od newsów odpocząć, ale nie mówię, że na zawsze – dodaje jednak.
Opolska w Onecie będzie pracować do końca kwietnia.
Karolina Opolska do RASP przyszła w marcu 2020 roku jako wydawczyni programów wideo. Wcześniej przez 13 lat związana była z Radiem Tok FM – najpierw jako asystentka wydawcy pasma wieczornego i innych audycji, a od 2009 roku jako wydawczyni porannego pasma publicystycznego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/andrzej-zybertowicz-wywiad-onet-przerwal,7170376085502081a ##
Jak wynika z badania Mediapanel, w styczniu strona główna Onet była liderem wśród portali horyzontalnych w Polsce – odwiedziło ją 9,38 mln użytkowników, co dało jej 31,6 proc. zasięgu. Internauci przeciętnie spędzali tam 50 minut i 34 sekundy.











