Karolina Pietz-Drapińska szefową PR i marketingu w Grupie Komputronik

Karolina Pietz-Drapińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR grupy Komputronik. Z firmą związana od 2017 roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Pietz-Drapińska jest odpowiedzialna za prowadzenie działań marketingowych, w tym komunikacji kierowanej do klientów detalicznych, hurtowych i biznesowych oraz za aktywności marketingowe marek własnych. Dołączy również do niedawno stworzonej Rady Omnichannel, której celem jest sprawne podejmowanie decyzji wpływających na kształt sprzedaży oraz na działania marketingowe Grupy Komputronik.

Karolina Pietz-Drapińska od września 2017 roku zajmowała stanowisko dyrektora marketingu spółki Komputronik. Równocześnie pełni również funkcję wiceprezes Fundacji Komputronik. Poprzednio była dyrektor zarządzającą agencji reklamowej V&P. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako prezes zarządu Nekk, agencji marketingowej w ramach grupy Neuca.

Ukończyła design management na Uniwersytecie SWPS oraz program MBA we Franklin University.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji