Marka wraz z Katarzyną Bosacką chcą pokazać, że jogurt naturalny to ciekawy dodatek do wielu dań, począwszy od śniadania, a kończąc na kolacji.
Na potrzeby kampanii agencja H2O Creative przygotowała dedykowaną sesję zdjęciową oraz serię video poradników z udziałem ambasadorki, prezentującą propozycje łatwych przepisów na codzienne dania dla całej rodziny.
Elementem, który ma zaktywizować fanów marki do realnego skorzystania z porad Katarzyny Bosackiej, jest kilkuetapowy konkurs kulinarny, w którym do wygrania co tydzień jest robot kuchenny oraz najnowsza książka jej autorstwa.
Aby zwiększyć zasięg, aktywacja będzie wsparta szeregiem działań digitalowych: komunikacją na kanałach SoMe własnych oraz ambasadorki, jak również kampanią zasięgową na największych portalach.
W ramach aktywacji powstał także dedykowany landing page naturalniewkuchni.pl oraz dedykowana komunikacja na profilu marki na Facebooku pod nazwą Kuchnia Jogurtowa.












