Cegiełka w Superbet odpowiada za całościową koordynację działań marketingowych firmy.
W LV Bet pracowała jako szefowa marketingu od lipca 2022 roku. W tym czasie odpowiadała za działania marketingowe dla marek LV Bet oraz NobleBet, m.in. za strategię marketingową, komunikację, ecommerce, e-sport, social media, sponsoring, wideo, rozwój produktu na rynku bukmacherskim. Zarządzała 13-osobowym działem marketingu. Koordynowała też współpracę z klubami i organizacjami sportowymi, ambasadorami oraz wydawcami i grupami mediowymi.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wisla-krakow-traci-sponsora-lv-bet-skrocil-umowe-o-dwa-lata ##
Do branży bukmacherskiej trafiła z mediów - do marca ubr.r pracowała w Grupie ZPR Media na stanowisku szefowej pionu produkcji komercyjnej. Wcześniej kilka lat związana z biurem reklamy Polsatu.

Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego.











