Kampania będzie mocno widoczna przez cały wrzesień. Skoncentrujesię przede wszystkim na telewizji (główne stacje - kanały TVP, TVNi Polsatu, a także stacje lokalne i kanały tematyczne).Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będzie internet.
Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.METRYCZKA:Hasło reklamowe: kredyt nadowódKlient: eurobankAgencja: DDB WarszawaBranża: finanseTyp kampanii: wizerunkowaTermin: 1 września do 28 września 2008 r.Grupa docelowa: nie podajemyDom mediowy: StarcomDom produkcyjny: CutCutManager projektu: Agnieszka PołomskaDyrektor kreatywny: Dariusz ZatorskiArt director: Katarzyna KowalskaCopywriter: Krzysztof NienałtowskiAccount: Katarzyna SeyfriedScenariusz: Katarzyna Kowalska, Krzysztof NienałtowskiReżyseria: Michał SablińskiZdjęcia: Sebastian MilaszewskiW jakich mediach będzie obecna kampania: TV - TVP 1, TVP2, TVN,Polsat, TVN7, TV 4, Polsat News, TVP3, Polsat 2, AtMedia.












