Katarzyna Kamińska przejmuje zarządzanie Havas PR

Katarzyna Kamińska, managing partner Havas Worldwide Group Poland i prezes agencji Havas PR, przejmuje zarządzanie agencją po odejściu Michała Olbrychowskiego do Deloitte Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Kamińska przejmuje zarządzanie Havas PR
Katarzyna Kamińska

Michał Olbrychowski, który przez trzy ostatnie lata był dyrektorem zarządzającym Havas PR przeszedł do Deloitte Polska, gdzie został szefem nowo utworzonego zespołu Deloitte Communications.

Katarzyna Kamińska, prezes Havas PR przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że od teraz stanowiska prezesa i dyrektora zarządzającego zostają połączone. W konsekwencji Kamińska zajmie się także bieżącym zarządzaniem agencją Havas PR.

W 2003 roku została prezesem firmy doradztwa komunikacyjnego i public relations Euro RSCG Sensors, obecnie Havas PR Warsaw. Wcześniej pracowała m.in. w Business Communications Associates SA oraz Onet.pl. Jest członkiem European Association of Communication Directors, działa także na rzecz Związku Firm Public Relations. Od kilku lat uczestniczy w pracach jury konkursów public relations m.in. Golden Word Awards, Sabre Awards oraz Złote Spinacze. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa