Katarzyna Kieli na czele jury 20. edycji Effie Awards Poland

Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery w regionie EMEA, została przewodniczącą 150-osobowego jury konkursu Effie Awards Poland, który w tym roku odbędzie się po raz dwudziesty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Kieli na czele jury 20. edycji Effie Awards Poland
Katarzyna Kieli

Rekomendacje na członków jury, jak co roku, składały agencje członkowskie SAR opisując doświadczenia zawodowe kandydatów i ich osiągnięcia. Ponad połowa kandydatur to reprezentanci klientów/reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów.

W jury zasiadają również przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online.

Katarzyna Kieli na czele jury Effie Awards Poland

Pracami 150-osobowego jury pokieruje w tym roku Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery w regionie EMEA.

-  W tym roku wybraliśmy bardzo dobrego przewodniczącego jury. To osoba, która odnosi sukcesy nie tylko na polskim rynku, ale również działa biznesowo i marketingowo na rynku globalnym. Pani Katarzyna Kieli zarządza Discovery w regionie EMEA, najważniejszym biznesowo regionie dla tej firmy - mówił w czasie prezentacji jury Dariusz Andrian, prezes SAR i szef agencji VMLY&R.

Katarzyna Kieli podkreśla z kolei:- W natłoku informacji i wielości nośników naszym głównym wyzwaniem jest stworzenie takiego przekazu, który trafia do widzów, przekonuje ich oraz w najlepszy sposób wykorzystuje dostępne możliwości komunikacyjne. Wygrywają treści podane w zaskakujący sposób, inspirujące i pobudzające ciekawość, które mają szansę na zaistnienie w życiu i języku codziennym. Takich treści i kampanii będziemy szukać w tegorocznej edycji Effie Awards. Będziemy również brali pod uwagę skuteczność oraz innowacyjność zastosowanych rozwiązań .

Oto lista przewodniczących poszczególnych grup jurorskich:

Grupa 1 - Żywność, Napoje Alkohole, Napoje Bezalkoholowe - Iwona Doktorowicz-Dudek (wiceprezes ds. marketingu, Kompania Piwowarska)

Grupa 2 - Dobra Konsumenckie, Leki I Suplementy Diety, Uroda I Pielęgnacja - Magdalena Kosińska (marketing director, Philips)

Grupa 3 - Brand Experience, Kultura, Rozrywka, Media, Gaming - Jacek Balicki (wiceprezes zarządu ds. marketingu, nc+)

Grupa 4 - Business-To-Business , Finanse, Ubezpieczenia i Inwestycje - Rafał Jakubowski (dyrektor marketingu detalicznego, mBank)

Grupa 5 - Branded Content, Motoryzacja, Usługi - Marcin Samek (strategy & SoMe director, McCann Worldgroup)

Grupa 6 - Performance Marketing/E-Commerce, Retail, Tech Driven - Agnieszka Kosik (head of Poland, Facebook)

Grupa 7 - Launch/Relaunch, Long Term Marketing Exellence - Tomasz Fochtman (managing partner strategy&innovation, Wavemaker)

Grupa 8 - Positive Change: CSR, Edukacja Społeczna, Pro Bono, PR-Lead, Employer Branding, Smart Budget - Mirella Panek-Owsiańska (CSR Europe/fundacja Kosmos dla Dziewczynek)

Grupa 9 - Marketing&Business Solutions - Katarzyna Kieli (prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA)

Nowa szkoła SAR dla marketerów

Na konferencji inaugurującej prace jury SAR ogłosił także swój nowy projekt - program Marketing and Business Solutions by Effie. Jak podkreśliła Anna Zimecka, project director SAR, ma to być kurs dla marketerów z osiągnięciami zawodowymi i co najmniej kilkuletnim doświadczeniem, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje i "patrzeć na swoją pracę oczami zarządów firm".

- Ta szkoła byłaby czymś więcej niż magisterium i czymś zupełnie innym niż wszystkie inne szkoły podyplomowe - podkreślała Anna Zimecka.

Zajęcia poprowadzą prezesi firm, doświadczeni marketerzy Uczestników programu mogą zgłaszać ich pracodawcy - agencje reklamowe, domy mediowe czy przedstawiciele klientów. Rekrutacja potrwa do września tego roku.

Zmiany w Effie Awards Poland

W tym roku do formuły konkursu wprowadzono zmiany, które obejmują pięć kategorii. W kategoriach Performance marketing / e-commerce, Usługi oraz Branded content zmodyfikowano definicje. Kategoria Nowe technologie zmieniła nazwę na Tech driven. Kategoria Telekomunikacja została dołączona do Usług. Natomiast Kategoria Kultura, rozrywka, media poszerzona została o gaming – od teraz można zgłaszać kampanie promujące wydarzenia e-sportowe.

Kategoria Positive change: CSR oraz kategoria Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono zostały połączone w jedną.

Pozostałymi kategoriami konkursu są: Dobra konsumenckie, Finanse, Leki i suplementy diety, Motoryzacja, Napoje alkoholowe, Napoje bezalkoholowe, Retail/kanały sprzedaży, Ubezpieczenia i inwestycje, Uroda i pielęgnacja, Usługi oraz Żywność. Na liście kategorii specjalnych są: Brand experience, Branded content, Business-to-business, Launch/relaunch, Long term marketing excellence, Performance marketing/e-commerce, Marketing&business solutions.

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"