Katarzyna Krauze awansowała w Spectrum Brands Poland. W zespole Izabela Matulka

W Spectrum Brands Poland Katarzyna Krauze, dotychczasowy country marketing manager, otrzymała awans na nowe stanowisko country sales & marketing manager. Brand managerem marek Russel Hobbs i George Foreman zostaje Izabela Matulka, wcześniej związana z firmą Raisio.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Krauze obejmuje nowe stanowisko country sales & marketing manager w dywizji Appliances w Spectrum Brands Poland, dystrybutora marek Remington, Russell Hobbs oraz George Foreman.

Krauze będzie odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii sprzedażowo-marketingowych, rozwój relacji z Partnerami, zwiększenie udziału w rynku oraz poprawę procesów zachodzących w firmie. Katarzyna skupi się również na zwiększeniu efektywności działań marketingowych i sprzedażowych poprzez implementacje Agile, najnowocześniejszych narzędzi marketingowych, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży, a także realizacje nowych celów strategicznych.

Katarzyna Krauze od 2019 roku obejmowała stanowisko country marketing manager i była odpowiedzialna za budżet i plan marketingowy, projekty strategiczne oraz wprowadzenie metod Agile do marketingu.  

Od roku 2016 obejmowała również stanowisko marketing manager marki Remington i odpowiadała za realizację działań marketingowych, które okazały się ogromnym sukcesem i pozwoliły na dalszy rozwój marki Remington, wyprowadzając ją na miejsce lidera w kategorii Pielęgnacji Włosów.  

Izabela Matulka brand managerem Russel Hobbs i George Foreman

Od listopada 2020 stanowisko Brand Managera marki Russell Hobbs i George Foreman objęła Izabela Matulka. Będzie odpowiedzialna za zaplanowanie i realizację strategii marketingowej produktów z kategorii Home Appliances, mającej na celu zwiększenie sprzedaży, udziałów rynkowych oraz świadomości marki Russell Hobbs oraz George Foreman.

Izabela Matulka przez prawie 6 lat pracowała w firmie Raisio na stanowisku Brand Manager marki Benecol. Wcześniej była związana z jedną z największych firm branży FMCG - Perfetti Van Melle, która w swoim portfolio produktowym może pochwalić się takimi markami jak Mentos, Chupa Chups czy Fruitella.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online