Jako dyrektor ds. analiz i strategii Katarzyna Ludka zarządza zintegrowanym zespołem badaczy, analityków i strategii w departamencie marketingu Grupy Onet-RASP. Zajmuje się m.in. koordynowaniem i nadzorem nad projektami badawczymi oraz analitycznymi i pracuje nad systemem pomiaru efektywności prowadzonych w firmie.
- Utrzymanie pozycji lidera wymaga od nas budowy i rozwoju szerokiego portfolio silnych marek w najlepiej rokujących dla nich segmentach. By to osiągnąć musimy dostarczyć odpowiednim użytkownikom unikalną wartość wykorzystując wiedzę o ich nawykach i preferencjach, dlatego wzmacniamy i rozwijamy zintegrowany dział analiz i strategii - komentuje Olga Korolec, od maja br. dyrektor departamentu marketingu w Grupie Onet-RASP.
Poprzednio Katarzyna Ludka pracowała w dziale marketingu Grupy Allegro, zajmowała się przede wszystkim analizami biznesowymi i trafficowymi. Jest z wykształcenia psychologiem psychometrą, uzyskała tytuł doktora z zakresu psychometrii i edukacji na University College London. Przez ostatnie 10 lat uczestniczyła w kilkudziesięciu projektach badawczych i ewaluacyjnych, a jako asystent uczyła psychologii eksperymentalnej, zaawansowanych metod statystycznych i metodologii badań.












