Alpro Nie Mlek* jest napojem w 100% roślinnym (stworzonym na bazie owsianej z dodatkiem protein grochu), nie zawiera cukrów i jest bogate w wapń i witaminę D. W kampanii promującej nowy produkt występuje Borys Szyc, Daria Ładocha po raz pierwszy w roli ambasadorki Alpro Katarzyna Nosowska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alpro-ksiazka-roslinne-przepisy ##
Kampania potrwa do końca czerwca. W jej zakres wchodzi video do digitalu, OOH, billboard sponsorski w telewizji, kampania display i social media oraz współpraca z influencerami. W czerwcu marka zacznie też współpracę z Targami Śniadaniowymi.

Za całościową strategię komunikacji i big idea odpowiada Feeders Agency. Produkcją video i sesją zdjęciową zajęła się Papaya Films. Filmy wyreżyserował Daniel Jaroszek, a nakręcił Piotr Uznański. Postprodukcja odbyła się w studiu Lunapark. Za współpracę z targami śniadaniowymi odpowiada agencja El Padre.











