Na nowo utworzonym stanowisku Rajchel będzie odpowiedzialna za kierowanie pracami zespołu klienckiego dedykowanego Netfliksowi oraz kompleksową koordynację działań agencji dla serwisu streamingowego na rynku polskim i zagranicznym.
Jej zadaniem będzie usprawnienie procesów, wzmocnienie i rozwijanie zespołu pod kątem osobowym jak i kompetencyjnym oraz tworzenie obszarów specjalizacji, dostosowanych do nowych potrzeb klienta.
Nowa group account director będzie zarządzać -8osobowym zespołem składającym się z account managerów, creative producerów i project managerów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agencja-gong-zarobki-klienci ##
Katarzyna Rajchel w Gong od 2018 roku
Rajchel, absolwentka prawa oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od 12 lat pracuje w mediach i dla agencji reklamowych. Wcześniej związana była m.in. z K2, Artegence i Eurozet. Doświadczenie budowała realizując projekty dla branży telekomunikacyjnej, bankowej, FMCG czy beauty. Współpracowała z takimi klientami jak Tymbark, Plus, LG, IKEA, Play, LPP, M.A.C., Johnson & Johnson, Castorama czy PKO.

Z agencją Gong, w której dotychczas pełniła funkcję account directora, związana jest od 2018 roku. Wcześniej odpowiadała w niej za obsługę takich klientów jak ING Bank Śląski, Virgin Mobile, Sanofi i COTY oraz za projekty new business, z sukcesami rozbudowując działania dla Netflix.











