Katarzyna Strzelczyk i Maciej Pietrukiewicz w zespole social mediowym Starcom Mediavest Group

Do zespołu SMG Social w Starcom Mediavest Group dołączyli Maciej Pietrukiewicz i Katarzyna Strzelczyk. Będą zajmować się tworzeniem i realizacją strategii obecności marek w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Katarzyna Strzelczyk i Maciej Pietrukiewicz w zespole social mediowym Starcom Mediavest Group

Katarzyna Strzelczyk w Starcom Mediavest Group objęła stanowisko social media managera. Przez ostatnie pół roku pełniła funkcję dyrektora ds. social media w Multi Communications. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Vacaloca, Edelman i MSL. Realizowała projekty dla takich firm i marek jak Coca-Cola, COTY, HJ Heinz, Inter IKEA Center Group, Sanofi i Mattel. Z branżą social media marketingu jest związana od ponad czterech lat.

Maciej Pietrukiewicz pełni w SMG Social funkcję content designera. Poprzednio przez pół roku pracował jako account executive w WebTalk, a przedtem był specjalistą ds. social media w agencji Comfitura. Współtworzył projekty dla takich marek i firm jak m.in. Jack Daniel’s, L’Oreal Paris, Garnier, Film Produkcja, Saturn czy Kia. W latach 2011-2014 pracował jako wydawca aktywacji i autor audycji „Koniec rocka” w Radiu Aktywnym, był też redaktorem w dziale piłkarskim serwisu Nicesport.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day