Katarzyna Szostakowska na czele offline marketingu w Lemon Sky

Katarzyna Szostakowska objęła stanowisko head of offline marketingu w agencji Lemon Sky (Grupa ADV). Dział offline marketingu powstał w firmie w wyniku przekształcenia działu marketingu zintegrowanego.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Katarzyna Szostakowska objęła stanowisko Head of Offline Marketing w Lemon Sky z Grupy ADV. Tym samym agencja umacnia swoje kompetencje w zakresie marketingu zintegrowanego, podkreślając kolejny etap strategicznych zmian w rozwoju agencji. Dział offline marketingu Lemon Sky oferuje m.in. realizację projektów eventowych i niekonwencjonalnych kampanii outdoorowych, zapewniając ich obsługę w zakresie strategii i kreacji. Katarzyna Szostakowska jako szefowa pionu będzie kierowała jego zespołem oraz odpowiadała za całościową realizację projektów.

Szostakowska poprzednio pracowała w dawnej agencji MAT na stanowisku account supervisora. Zajmowała się organizacją wszelkiego rodzaju eventów, konferencji - zarówno B2B, jak i B2C - oraz projektów ATL i BTL dla klientów takich jak m.in. Microsoft, Orange, Telekomunikacja Polska, HTC czy Compensa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela