Van Hall objęła nowo powstałe stanowisko i będzie odpowiedzialna za nawiązywanie relacji z klientami i synergię agencji Brand New Galaxy w regionie Europy Zachodniej.
- Kasia van Hall jest ekspertem z dwudziestoletnią znajomością branży marketingowej, reklamowej i E-commerce. Ma zróżnicowane doświadczenie w pracy z globalnymi markami, takimi jak Netflix, Phillips, Philip Morris International i Alrec. Na nowym stanowisku wykorzysta wiedzę zdobytą podczas zarządzania pracą i zespołami w całej Europie, w tym w Wielkiej Brytanii, Holandii i na Węgrzech - mówi Frank Carvalho, dyrektor zarządzający BNG Amsterdam.
Brand New Galaxy ma biuro w Amsterdamie
W lutym Brand New Galaxy ogłosiło otwarcie nowego biura w Amsterdamie. Ma dostarczać markom wyspecjalizowanych rozwiązań - od automatyzacji procesów e-commerce, po produkcje kreatywne.

Brand New Galaxy decyzją o otwarciu nowej lokalizacji umocni swoją pozycję w Europie Zachodniej, jednocześnie zapewniając klientom mającym swoje siedziby w tym regionie, jeszcze lepszą obsługę i dostęp do narzędzi oferowanych przez BNG.
Wskutek Brexitu, Amsterdam zyskuje miano stolicy biznesowej kontynentu, co wpłynęło na decyzje o otwarciu kolejnej siedziby BNG właśnie tam. Nowe holdingu znajduje się w dzielnicy Oud Zuid.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brand-new-galaxy-partnerstwo-mdc-partners ##
Brand New Galaxy to niezależny holding agencji marketingowych i technologicznych, założony w Warszawie w 2017 roku. Firma liczy obecnie ponad 500 pracowników i ma siedziby na trzech kontynentach. Holding jest członkiem MDC Global Affiliates.
Do BNG należą: Pathfinder 23 - agencja E-commerce; Life on Mars - dom produkcyjny fashion & beauty; Spacecamp - agencja digital; Synthrone - platforma automatyzacji e-commerce; Voyager - agencja E-business, New Gravity - software house; Robonauts Pictures - dom produkcyjny ze specjalizacją E-commerce; Content26 - Amazon content & advertising; Man on the Moon - HR Agency oraz Brand New Galaxy MEA (regionalne biuro w Dubaju) i Brand New Galaxy AMS.












