Katastroficzna wizja powodzi w spocie Manchesteru City i Xylem, w roli głównej Pep Guardiola

Manchester City oraz firma Xylem – globalny dostawca technologii wodnych – w kampanii „Bohaterowie wody” apelują o podjęcie działań na rzecz oczyszczenia wód. Przez bardzo sugestywny przekaz chcą zwrócić uwagę na problem oraz zachęcić jak największą liczbę osób do zaangażowania się i podpisania apelu do światowych liderów. W spocie występuje trener Pep Guardiola.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Katastroficzna wizja powodzi w spocie Manchesteru City i Xylem, w roli głównej Pep Guardiola

Skażenie wód to problem globalny. Obecnie ponad 80 procent światowych ścieków trafia do wód powierzchniowych w stanie nieoczyszczonym, niszcząc środowisko, wywołując choroby u milionów ludzi i przyspieszając zmiany klimatyczne.

Prawie dwie trzecie światowej populacji doświadcza problemów z dostępem do czystej wody – problem dotyczy nawet ponad 4 mld ludzi na świecie. I z każdym rokiem się pogłębia.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-etihad-airways-greenwashing-zakazana ##

Xylem pyta o problem skażonych wód

– Poprzez kampanię chcemy uświadamiać i zachęcać do natychmiastowych działań. O problemach klimatycznych mówi się na tyle dużo, że niekiedy przestajemy te przekazy w ogóle słyszeć. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na tak wyrazisty spot. Choć przedstawiona w nim wizja jest katastroficzna, jest niestety jak najbardziej możliwa, jeżeli jako ludzkość nie zaczniemy przeciwdziałać zanieczyszczającym nasze rzeki oraz morza ściekom i śmieciom. Wierzymy, że dzięki współpracy z Manchesterem City i zaangażowaniu Pepa Guardioli przekonamy jak najwięcej osób do wsparcia akcji – mówi Dominika Kołodziejska, regional marketing operations manager EE w Xylem Water Solutions Polska.

Celem akcji „Bohaterowie wody” jest zainspirowanie do myślenia o wodzie w inny sposób i podjęcie działań, które pomogą stworzyć bardziej bezpieczne i zrównoważone środowisko. W najnowszej odsłonie kampanii trener Manchesteru City Pep Guardiola podkreśla, że „nasz świat jest zanieczyszczony bardziej niż kiedykolwiek”, a obrazujący ją spot przedstawia katastroficzną wizję, w której zanieczyszczona woda nie tylko zalewa dom przedstawionej rodziny, wydobywając się nawet z telewizora, ale przede wszystkim uniemożliwia ucieczkę bezradnym wobec żywiołu ludziom.

Współpraca Xylem i Manchesteru City na rzecz środowiska trwa nieprzerwanie od 2018 roku.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela