„Kaufland. Dobre miejsce” - sieć promuje się jako pracodawca

Kaufland rozpoczął kampanię employerbrandingową, w której przedstawia firmę widzianą oczami osób w niej zatrudnionych. Działania pod hasłem „Kaufland. Dobre miejsce” przygotowała agencja MJCC.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Kaufland. Dobre miejsce” - sieć promuje się jako pracodawca

W kampanii „Kaufland. Dobre miejsce” ukazane zostaną aspekty wyróżniające pracę w strukturach firmy, takie jak atrakcyjne warunki zatrudnienia, międzynarodowe środowisko, możliwości rozwoju. Ambasadorami akcji są sami pracownicy.

- W firmie Kaufland dbamy o zadowolenie naszych pracowników, bez których sukces przedsiębiorstwa nie byłby możliwy. Uważnie wsłuchujemy się w ich głos i dokładamy starań, by miejsce, które razem tworzymy, było atrakcyjne nie tylko pod względem warunków finansowych, ale także możliwości rozwoju, angażowania się w działania społeczne i − co najważniejsze – atmosfery. Bardzo cieszy nas fakt, że nasze starania doceniają także osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę w handlu. W tym roku zainteresowanie praktykami letnimi w naszej firmie było rekordowe - mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor pionu personalnego Kaufland.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kaufland-loteria-lato-pelne-nagrod-zasady-nagrody ##

Kampania „Kaufland. Dobre miejsce” obejmie głównie działania w social mediach – na Facebooku, LinkedIn i Instagramie w formie InstaStories.

grafika

Za działania employerbrandingowe Kaufland i realizację najnowszej kampanii sieci odpowiada agencja MJCC.

W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele