"Kaufland jest Fresz" – w reklamach talent show

Sieć sklepów Kaufland startuje z kolejną odsłoną kampanii "Kaufland jest Fresz". Podkreśla w niej konkretne korzyści, jakie na co dzień czekają na klientów w działach z owocami i warzywami, piekarni oraz przy ladach obsługowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Kaufland jest Fresz" – w reklamach talent show
Nowa reklama Kauflandu

Nowa odsłona kampanii utrzymana jest w formule znanej z popularnych programów talent show. Jurorzy oceniają nietypowych uczestników, takich jak pan rozmawiający z papugą czy muzyk z owocowym banjo. Do udziału w spocie zaproszono także pracowniczkę warszawskiego marketu – Luizę Muchę z działu Owoce i Warzywa.

– Druga odsłona kampanii odpowiada na pytanie "Dlaczego Kaufland jest Fresz?". W nowym spocie pokazujemy, jakie korzyści czekają na naszych klientów w dziale warzyw i owoców. Zależało nam, aby tę świeżość oddać nie tylko w ofercie, ale też w samym koncepcie kreatywnym nowej kampanii, który jest lekki, pełen humoru i energii. Do udziału w niej zaprosiliśmy także pracowników naszych marketów, bo to właśnie oni wiedzą najlepiej, jaką jakość i świeżość oferujemy na co dzień – mówi Magdalena Misiarz, dyrektor działu kampanii marketingowych w Kaufland Polska.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Pierwszy spot, poświęcony owocom i warzywom, jest już w emisji. W kolejnych miesiącach widzowie zobaczą nowych bohaterów w reklamach promujących piekarnię oraz produkty z lady obsługowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska