- Oferta K-Take it veggie to dowód na to, że produkty roślinne mogą być różnorodne i smaczne. Nasza marka własna obejmuje m.in. wiele rodzajów tofu, aromatyczne pasty kanapkowe, wędliny czy nuggetsy. Asortyment K-take it veggie został właśnie rozbudowany o kolejne pozycje, dzięki czemu klienci będą mogli wybierać już spośród blisko 30 produktów tej marki - mówi Maja Szewczyk z Kaufland Polska.
Na półkach Kaufland zadebiutowały różne warianty napojów roślinnych K-Take it veggie – owsiany i ryżowy, a także dostępne w wariancie słodzonym i niesłodzonym napoje sojowy i migdałowy. Wkrótce w ofercie pojawią się również napoje owsiane K-Take it veggie o smaku czekoladowym oraz waniliowym.

Oprócz rozwoju marki własnej, Kaufland współpracuje także z lokalnymi producentami, w tym Roślinną Magdą - polską firmą mleczarską o blisko trzydziestoletniej tradycji, która dostarcza do Kauflandu roślinne produkty marek VegUP BIO oraz Planton.











