Kaufland rozdaje bony za każdy strzelony gol

W związku ze startującymi mistrzostwami piłkarskimi Euro 2024 sieć sklepów Kaufland rusza z akcją „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland Card kuponami rabatowymi w wysokości 10 zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kaufland rozdaje bony za każdy strzelony gol

W akcji „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie” w sytuacji, w której polska reprezentacja będzie strzelać gole, to za każdą celną bramkę użytkownicy Kaufland Card zyskają 10 zł rabatu na kolejne zakupy. Aby z niego skorzystać należy aktywować kupon, a następnie  wykorzystać go już dzień po meczu reprezentacji przy zakupach za min. 100 zł. Pierwsza okazja to mecz z Holandią 16 czerwca, potem 21 czerwca – nasi reprezentanci zmierzą się wówczas w Berlinie z Austriakami oraz 25 czerwca – mecz w Dortmundzie z Francją. 

Promocja zaplanowana jest na cały czas trwania Euro 2024, do 15 lipca.

Okazji do realizacji kuponów będzie wiele, bo sieć przewidziała szereg rabatów i promocji specjalnych na produkty, które pomogą zorganizować udane kibicowanie. Wśród nich znajdują się napoje i przekąski – w promocyjnych cenach, a także gadżety w postaci flag, koszulek, czapek i innych ozdób w biało-czerwonych barwach, których nie może zabraknąć w niezbędniku kibica.

Akcja „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie” jest komunikowana w gazetce dla klientów, a także w kreacjach digitalowych i spotami w wybranych stacjach tv. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą