Kaufland pyta w nowej kampanii reklamowej, czym jest jedzenie

Sieć hipermarketów Kaufland rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową pod hasłem "Jedzenie to…?".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kaufland pyta w nowej kampanii reklamowej, czym jest jedzenie

Kaufland chce w kampanii udowodnić, że pod pojęciem jedzenia kryje się nie tylko do żywność, ale i kultura i styl życia ludzi na całym świecie.

- Celebrujemy znaczenie jedzenia w naszym społeczeństwie. To coś więcej jak suma pojedynczych produktów spożywczych. Jedzenie to radość, spotkania towarzyskie, pasja i wiele, wiele więcej. Właśnie to chcemy pokazać w kampanii -  komentuje Michael Lüttgen, szef międzynarodowego departamentu marketingu w Kaufland.

Kampania sieci obejmuje między innymi 60- i 30-sekundowe reklamy, które będą emitowane w telewizji oraz kanałach digital. Pierwszy spot będzie można zobaczyć 4 kwietnia.

Oprócz tego prowadzone będą także działania w social mediacH. Informacje o kampanii dostępne będą także w gazetce reklamowej Kaufland oraz w materiałach POS.

Koncept kampanii oraz wszystkie spoty zostały stworzone we współpracy z berlińską agencją Heimat oraz agencją produkcji filmowej Markenfilm Hamburg.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"