„Regionalne produkty bliżej niż myślisz” w kampanii Kauflandu (wideo)

Kaufland Polska rozpoczął internetową kampanię promującą produkty regionalne ze swojej oferty. Przygotował i realizuje ją wspólnie z firmami marketingowymi Spin OFF Agency Highnoon i The Media Insight.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Regionalne produkty bliżej niż myślisz” w kampanii Kauflandu (wideo)

Kampania jest oparta na sześciu spotach, w których produkty spożywcze z oferty sklepów Kaufland nieoczekiwanie pojawiają się w różnych codziennych sytuacjach - zamiast pieniędzy w walizce, tortu urodzinowego dla dziecka, kuli, z którą ćwiczy gimnastyczna, czy ubrań w szafie.

Reklamy podkreślają, że w sklepach Kaufland dostępnych jest ponad 4 tys. produktów regionalnych.

 

 

Akcja reklamowa obejmuje YouTube’a, Facebook i Instagram. Rozpoczęła się 15 marca, potrwa dwa tygodnie.

 

 

Kreacją i realizacją reklam zajęły się agencja Spin OFF Agency i dom produkcyjny Highnoon,  za zakup mediów odpowiada agencja mediowa The Media Insight.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"