Kaufland kontynuuje współpracę z The Media Insight

Sieć sklepów Kaufland Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrała ponownie dom mediowy The Media Insight, funkcjonujący w strukturze Mindshare Polska (GroupM/WPP) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W przetargu wzięło udział kilka domów mediowych, Kaufland nie ujawnia ich nazw.

Firma zdecydowała się w wyniku jego rozstrzygnięcia kontynuować dotychczasową współpracę z domem mediowym The Media Insight. Potwierdziła to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maja Szewczyk, dyrektorka działy komunikacji korporacyjnej w Kaufland Polska.

Nowa umowa została zawarta na dwa lata. Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów zarówno offline, jak i online.

The Media Insight pracuje dla Kaufland Polska od 2020 roku. Wówczas przejął obsługę mediową tej sieci sklepów od agencji Zenith (Publicis Groupe).

W 2020 roku agencja mediowa The Media Insight Polska (należąca do koncernu WPP), głównie dzięki przejęciu obsługi Kauflandu, osiągnęła 46,95 mln zł przychodów i 466,8 tys. zł zysku netto, wobec 9,44 mln zł wpływów i 435,7 tys. zł zysku w 2019 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów