Kaufland z nową kampanią reklamową, już bez „naszych rodzimych produktów” (wideo)

Sieć marketów Kaufland Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Schulz Brand Friendly i Maxus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kaufland z nową kampanią reklamową, już bez „naszych rodzimych produktów” (wideo)

Kampania jest oparta na serii spotów reklamowych nakręconych w konwencji krótkiego serialu. Ich bohaterami są Katarzyna, jej rodzina i sąsiedzi. Spoty przedstawiają codzienne ich perypetie.

Celem akcji jest podkreślenie szerokiego asortymentu dostępnego w marketach Kaufland. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe, dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego.

Nowe spoty marketów emitowane są w wybranych stacjach radiowych, telewizyjnych oraz w internecie. Kampania obejmuje też billboardy.

Przez ostatnie lata Kaufland w swoich kampaniach reklamowych używał sformułowań „nasze produkty”, „rodzime produkty” i podkreślał w nich polskie pochodzenie sprzedawanych towarów. Po interwencji posłanki Krystyny Pawłowicz w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prezes UOKiK wezwał Kaufland do zaprzestania posługiwania się hasłami o polskiej i rodzimej żywności. Sieć marketów w lutym br. zobowiązała się, że zrezygnuje z takich sloganów.

Kreację reklam przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, spoty wyreżyserował Marcin Ziębiński, a wyprodukował dom produkcyjny FeelMovie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą