„Kawał wafla. Zero pitu pitu” w kampanii Maxera

W telewizji, internecie, prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wafla Maxer. Akcję pod hasłem „Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu” przygotowały agencja FireFly Creation i dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wprowadzanego do sprzedaży wafla Maxer przebiega w kilku odsłonach. W spotach telewizyjnych występują dwaj bohaterowie: Maxer, który nie skupia się na zbędnych szczegółach, tylko robi wszystko raz a dobrze, oraz Pitusiński, który marnuje dużo czasu i wysiłku, ale nie osiąga oczukiwanych rezultatów. Ponadto w ramach akcji pod hasłem „Maxer XXL. Kawał wafla. Zero pitu pitu” prowadzone są konkursy skierowane do użytkowników serwisów Fotka.pl i Demotywatory.pl. Natomiast przekaz outdoorowy podkreśla, że Maxer jest gruby i chrupiący.

Ogółem działania obejmują telewizję (kanały TVP, Polsat, TV4, Polsat Sport , Polsat Sport Extra, stacje z pakietu At Media), internet (Gadu-Gadu i sieć Spolecznosci.pl), (czasopisma branżowe), punkty sprzedaży (listwy, wobblery i zatowarowe standy ekspozycyjne) oraz outdoor (citylighty day&night i FLN-y). Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja FireFly Creation, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"