Kayah i Mery Spolsky w kampanii Avon na Dzień Kobiet

Wokalistki Kayah i Mery Spolsky zostały ambasadorkami akcji „Niech Cię usłyszą!" Avon, przygotowanej z okazji Dnia Kobiet. Działania przygotowały Labcon, Starcom, marka Avon i Garden of Words.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kayah i Mery Spolsky w kampanii Avon na Dzień Kobiet

Kampania „Niech Cię usłyszą!” jest częścią globalnej strategii Avon „Watch Me Now”. Jej celem jest oddanie głosu kobietom oraz zwrócenie uwagi na to, że nasze historie mogą inspirować inne dziewczyny do działania.

Dzięki uruchomieniu specjalnej strony marka wesprze także finansowo kampanie społeczne na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa kobiet. Do życiowej odwagi i dzielenia się swoimi historiami razem z Avon przekonują nowe ambasadorki, duet wokalistek – Kayah i Mery Spolsky.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/alicja-bachleda-curus-ola-adamska-daria-widawska-reklama-tusze-do-rzes-avon ##

Avon na Dzień Kobiet

- W ramach naszej kampanii chcemy pokazać kobietom, że mają one w sobie na tyle siły, by walczyć o siebie, o swoje potrzeby, a także mówić głośno o tym, co myślą, o czym marzą i czego oczekują od życia. Jak pokazują wyniki naszego badania, aż 72% kobiet chętnie opowiada o swoich przeżyciach i nie ma przed tym oporów. Głos każdej z nas jest ważny, a teraz może dodatkowo wesprzeć ważny cel, jakim jest wsparcie przez Avon prokobiecych kampanii społecznych - mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.

Najnowszy katalog Avon 3/2021 z sesją zdjęciową z udziałem Kayah i Mery Spolsky pojawił się 1 marca. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych i prasie.

W ramach akcji powstały specjalne spoty reklamowe, w tym z instruktażem, jak korzystać z aplikacji do udostępniania historii. Będzie można je obejrzeć na stronie avon.pl/niechcieuslysza oraz w serwisie YouTube.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz za współpracę z influencerami odpowiada agencja Labcon, za zakup mediów – agencja mediowa Starcom, za aktywację w social media – marka Avon, za działania PR – agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela