Kefir Robico reklamowany jako „wstrząsająco dobry”

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa kefiru Robico. Akcję przygotowały agencje Va Very Advertising i Best Brands PR oraz dom mediowy Traffic Time Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania kefiru Robico przebiega pod hasłem „Wstrząsająco dobry”. Reklamy przekonują, że smak tego produktu „Robicolosalną różnicę”.

Akcja obejmuje outdoor (nośniki Cityboard Media, Stroer i AMS w pobliżu punktów sprzedaży, reklamy na szybach autobusów wybranych linii Mobilis) oraz internet. Potrwa do końca kwietnia.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Va Very Advertising, zakupem mediów zajął się dom mediowy Traffic Time Media, a działania w internecie realizuje agencja Best Brands PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii