Keino Grupa rozwija zespoły Mido i FCB Warsaw

Igor Garlej i Izabela Piszczek dołączyli do domu mediowego Mido, a Ewelina Kursa objęła nową rolę w FCB Warsaw.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Keino Grupa rozwija zespoły Mido i FCB Warsaw
Igor Garlej, Ewelina Kursa, Izabela Piszczek

W strukturach domu mediowego Mido pojawiły się dwie nowe osoby: Igor Garlej, który objął stanowisko data scientist, oraz Izabela Piszczek, która dołączyła do działu digital jako digital media plannerka. W FCB Warsaw awansowała Ewelina Kursa, obejmując stanowisko senior account managerki.

Igor Garlej odpowiada w Mido za automatyzację procesów wewnętrznych, pozyskiwanie i analizę danych, identyfikację insightów, a także rozwój narzędzi analitycznych i oprogramowania. Wcześniej pracował m.in. w Elavon oraz Schneider Electric, gdzie zajmował się analizą kosztów, prognozowaniem wydatków i raportowaniem finansowym.

Izabela Piszczek wspiera zespół Joanny Pierzynki w planowaniu kampanii digitalowych, zakupie i negocjacji stawek w mediach direct, poszukiwaniu nowych kanałów komunikacji oraz koordynacji raportowania. Do Mido dołączyła po pracy w Sigma BIS, gdzie realizowała kampanie performance dla marek takich jak LOT, Orlen, Totalizator Sportowy, PZU i Energa. Wcześniej pracowała również jako freelancerka w obszarze social media.

W FCB Warsaw Ewelina Kursa odpowiada za obsługę sieci klubów fitness Zdrofit i innych marek należących do grupy BSOF – nadzoruje kluczowe kampanie, działania specjalne oraz budżety marketingowe. Ma ponad 10-letnie doświadczenie zdobyte w agencjach Havas, Walk Creative i Publicis, w których współpracowała z markami takimi jak Auchan, L’Oréal czy Vision Express.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami