Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę tabletek ikremów na potencję oraz afrodyzjaków, która ukazała się w dodatkutelewizyjnym do toruńskiego czasopisma "Nowości Magazyn". Autorprotestu ocenił, że taka reklama "nie powinna ukazać się w gazecie,do której dostęp mają dzieci".
Na podstawie skargi reklamę oskarżono o naruszanie dobrychobyczajów i poczucia odpowiedzialności społecznej orazwykorzystywanie naturalnej ufności i braku doświadczenia dzieci imłodzieży. Odpowiedzialna za tą kampanię firma Xsara nieustosunkowała się do tych zarzutów. Natomiast Komisja Etyki Reklamypo rozpatrzeniu sprawy uznała, że reklama naruszała dobre obyczajei nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej,ponieważ mogły się z nią zapoznać również dzieci, które szukały wtelemagazynie programów dla siebie. W związku z tym instytucjauznała, że reklama łamie kodeks branżowy i przepisy prawa. KomisjaEtyki Reklamy zaapelowała też do wszystkich wydawców gazetcodziennych o niepublikowanie tego typu przekazów reklamowych.












